onsdag 19. november 2008

Jeg er så glad i klorestaken min!

Her koser jeg meg masse! Jeg liker å ligge her og ta meg en lur på dagtid. Om kvelden klatrer jeg og klorer som besatt, og om natta sover jeg her. Tinka tror fortsatt at klorestaken er hennes, men hun må jo skjønne at hun er altfor kjukk og tung til å turne rundt oppå her som jeg gjør! Hun prøvde en gang å fange meg da jeg satt på toppen og da gikk både klorestaken, Tinka og jeg i bakken så det sang! Tror ikke hun forsøker det igjen, nei.

jossaklorestake

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja jeg har kjøpt sånn klorestokk.. tror de de gidder å bruke den? Neeeida. Bruker heller sofan.

Sissel sa...

Du får prøve å kjøpe sånn catnip spray som din søster sverger til og se om de blir mer glad i den da! Heldigvis er begge våre glad i klore der de skal, men jeg kan ikke nekte for at det også har gått hardt utover tepper, vegger og senger også....

swimzy sa...

nyyydelige bilder:-)