torsdag 4. desember 2008

Chriss gjør ting han egentlig ikke kan....

Her om dagen, hadde jeg med meg en liten assistent på jobb.



Han likte veldig godt å jobbe ved PC'en. Han var også meget opptatt av utseende sitt. Viktig å være ren, pen og presentabel.





Når det kom en fax, var han på pletten!





En pust i bakken etter en lang dag. Snart på tide å gå hjem, puh.


Alt i alt, en veldig interessert og nysgjerrig liten assistent. Bortsett fra at han var mer opptatt av min lunch, enn sin egen, ville jeg ikke ha noe imot å ansette Chriss på heltid.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig vittig!!!

Anonym sa...

Så bedårende Chriss er! Hvorfor var han med på jobb? Han virket jo veldig veloppdragen. :) Tenker at hvis jeg skulle hatt med min gamle katt, så hadde han vel bare villet sove på fanget mitt hele dagen, slik han gjør hvis jeg har hjemmekontor.

Sissel sa...

Dessverre er ikke Chriss min katt, men utrolig søt er han. Han var ganske turbo den første timen på kontoret - da skulle ALT undersøkes, men så roet han seg.

Benedicte sa...

For noen nydelige videoer, tusen millioer takk for at du kunne ta ham med paa jobben

Anonym sa...

Nydelig og en stor sjamør den Chris. en skikkelig "kontor-rotte" eller skal vi si kontor pus!!

:0) Heidi